Monday, June 6, 2011

CoReTaN hAtI iNsAn YaNg LeMaH...:'(

Bismillahirrahmanirrahim..

Ya Allah,
Kuatkan lah imanku,akidahku.
pertahankan diri ini dari bisikan syaitan,
jauhkan aku dri gundah gulana,

Ya Allah,
bagaimana aku nak meraih CintaMU?,
bagaimana aku mendekatkan diri yg hina ini kepadaMU?,

Ya Allah,
betapa lemah imanku,
mudah sungguh aku jatuh ke lembah syaitan,
mudahnya aku rebah dijalamMU,

Ya Allah,
kuatkan imanku,
bila aku senang dan susah izinkan aku dekat padaMU,
aku akan basahkan bibir ku dengan mengalunkan ZIKRULLAH,
aku akan dekatkan diri ini dgn kalam SUCI AL-QURAN,

Ya Allah,
ingin aku meraih Cinta Mu,
ingin aku bersama Dengan Mu,
tapi aku tidaj tahu bagaimana??.
aku tidak mahu mencapai atau meraih cinta Manusia,
kerana mereka akn kembali padaMU,
Ya Allah..

Ya Allah,
Cinta manusia adalah cinta yg Dusta,
manakala,
Cinta Allah adalah Cinta Abadi,
Cinta yang sungguh Indah.

Ya Allah,
disebabkan indah itu,
Sukar untuk mendapatkanya,
hanya hamba yang terpilih sahaja,
yang dapat merasai nikmat Cinta Hakiki,
SubhanaAllah....
Maha Suci Allah...
ALLAHUAKHBAR!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment